علم با طعم لذت

علم با طعم لذت

معلم شیمی هستم و کمکت می کنم شیمی رو لذت بخش تر یاد بگیری

تدریس فصل دوم شیمی دهم

Keramat
علم با طعم لذت معلم شیمی هستم و کمکت می کنم شیمی رو لذت بخش تر یاد بگیری

تدریس فصل دوم شیمی دهم

تدریس مفهومی فصل دوم شیمی دهم:

 

قسمت اول صفحه 45 تا 49:

 

 

قسمت دوم صفحه 49 تا 51:

 

 

قسمت سوم صفحه 52 تا 55:

قسمت چهارم صفحه 55:


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت7:56---11 فروردين 1400
خیلی عالی تدریس می کنید من که خیلی لذت میبرم. فقط ای کاش بقیه قسمت ها هم آپلود می کردین
پاسخ: بقیه تدریس هارو میتونید در سایت گاما مشاهده کنید


۸
ساعت15:20---3 اسفند 1399
واقعا ممنونم ازتون با تدریس عالیتون
ادامه فصلو نمی زارین؟
پاسخ: بقیه تدریس هارو میتونید در سایت گاما مشاهده کنید


اسما
ساعت13:49---5 بهمن 1399
سلام استاد...
تدریستون حرف نداره...
عالی عالی...
واقعا ممنون بابت تدریس درجه یکتون...
روش های تستی هم آموزش می دین؟؟؟


امیر محمد وحید
ساعت10:49---27 آذر 1399
استاد کی بقیه اش رو بارگذاری میکنید

امیررضا
ساعت16:05---4 آذر 1399
استاد خاک پاتونم اگه شما نبودید من الان نمیتونستم درس بخونم تشکر از شما
پاسخ: انشاالله موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شیمی دهم
برچسب‌ها: تدریس شیمی هنرستان فصل پنجمشیمی هنرستان فصل پنجمشیمی هنرستانکرامت زمانیکرامتشیمییازدهمشیمی یازدهمدهمشیمی دهمهنرستانتدریسگلپایگان

تاريخ : دو شنبه 3 آذر 1399 | 20:18 | نویسنده : Keramat |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.